Tilmelding af hold eller spørgsmål til Udvalget.

Alle felterne markeret med * skal udfyldes !!!!

Hvis ikke alle felterne er udfyldt korrekt, vil tilmeldingen ikke være gældende.

Det er holdlederens pligt og ansvar, at alle oplysninger er der ved tilmeldingen, ellers modtages tilmeldingen ikke.

Husk at B-rækken nu også skal skyde til 40 duer

Sidste frist for tilmelding af hold, er den første fredag i Marts 2018. Efter tilmeldinger modtages ikke.

E-Mail adresse:
( Hvis du har en, eller dit navn. kan ikke sendes hvis denne ikke er udfyldt)
Kommentar eller spørgsmål til udvalget:

Holdlederens fulde navn:
*
Adresse:
*
By og postnr.:
*
Telefon:
*
Holdnavn/ Jagtforening som du skyder for:
*

Hvilken hjemmebane har du/I
*

Adressen på jeres hjemmebane:
*
Din kontakt e-mail adresse: ( skal udfyldes)
*

Skriv hvilken række du skød i sidste år:: ( * kun hvis der tilmeldes hold )


Skriv hvor mange skytter der skal tilmeldes til holdet: ( * kun hvis der tilmeldes hold, 60,-kr pr. skytte)


 

Skriv det fulde navn på alle skytter på holdet herunder:  ( * kun hvis der tilmeldes hold )

I felterne herunder skal du skrive de datoer som dit hold kan skyde hjemmebane kampe på, og ikke bare de datoer som er i skydeprogrammet for jeres hjemmebane, med mindre at vi må lægge kampe på alle datoer i programmet.

Hvis alle disse felter ikke er udfyldt korrekt, modtages tilmeldingen ikke.

Skriv skydedatoer for April herunder:  ( * Skydedatoer skal udfyldes )

Skriv skydedatoer for Maj herunder:  ( * Skydedatoer skal udfyldes )

Skriv skydedatoer for Juni herunder:  ( * Skydedatoer skal udfyldes )

Hvis du har tilmeldt hold via e-mail og ikke har modtaget et svar retur fra Keld Pedersen, på at han har modtaget din tilmelding,

skal du kontakte Keld Pedersen inden sidste frist for tilmelding, for at være sikker på at du er tilmeldt turneringen.

Det er holdledernes eget ansvar at, være sikker på at holdet er tilmeldt inden sidste frist.